Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دراور چوبي ، دراور شيك ، دراور كلاسيك، دراور مدرن ، دراور پايه چوبي ، دراور پايه فلزي ، دراور بدون پايه ، دراور كشو دار ، دراور چوبي ، دراور شيك ، دراور كلاسيك، دراور مدرن ، دراور پايه چوبي ، دراور پايه فلزي ، دراور بدون پايه ، دراور كشو دار ،

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

دراور پايه فلزي

دراور يكي از وسايل خيلي خيلي مهم در اتاق خواب به شمار مي رود. دراور در اندازه ها و سبك هاي مختلفي وجود دارد.

 از سبك هاي مختلفي كه بيشترين طرفدار را دارند مي توانيم به سبك كلاسيك و مدرن اشاره كنيم. انتخاب هر يك از اين سبك ها بستگي به سليقه و نوع دكوراسيون خانه دارد.

در ادامه اين سبك هاي دراور را باهم مقايسه ميكنيم.

سبك كلاسيك قانون قرينه سازي در آن رعايت مي شود و داراي نقش و نگارهاي زيادي است كه به صورت منبت كاري يا حكاكي روي چوب انجام ميشوند.

 افرادي كه از كارهاي پر زرق و برق و چشمگير خوششان مي آيد بهتر است كه از سبك كلاسيك در دكوراسيون خود استفاده كند و دراوري كه انتخاب مي كنند هم از نوع كلاسيك باشد . سبك مدرن كه امروزه طرفداران زيادي دارد و توجه افراد را به خود جذب ميكند يك سبكي است كه سادگي اولين شرط ان است. 

 سبك مدرن همراه با ساده بودن بسيار جذاب است و نماي زيبايي به اتاق مي دهد. اين سبك داراي خطوط موازي و پشت سر هم مي باشد.

 بعد از سبك دراور ميرسيم به جنس آن. داور مي تواند از چوب ، فلز، ام دي اف ، ملامينه و ... باشد يا تركيبي از آنها .

 در اينجا مي خواهيم دراور چوبي با پايه فلزي را مورد بررسي قرار بدهيم.

 يكي از حساس ترين دراور ها ، دراور با پايه فلزي است. چونكه پايه فلزي جدا از چوب است و بعداً بايد به آن متصل شود افراد ماهر بايد آن را وصل كند تا محكم و با دقت وصل شود. چون ممكن است با كشيدن روي زمين يا چند بار بلند كردن آن پايه لق شود يا از آن جدا شود. رنگ پايه نيز مهم است نبايد به مرور زمان دچار رنگ پريدگي شود.

پايه فلزي بايد از دوام زيادي برخوردار باشد چون همه وزن دراو روي پايه خواهد بود مخصوصاً براي دراور هايي كه كشو هاي بيشتري دارند.

 گروه هنري HSH نمونه هايي از دراور با پايه فلزي را طراحي كرده است كه با ديدن آنها متوجه كيفيت بالاي آنها مي شويم و آنقدر زيبا و ساده هستند كه خود به خود ما را جذب ميكند. با نگاهي ساده به آنها مي توانيم متوجه رعايت استانداردهاي آن بشويم. و در نهايت دراور دلخواهمان را با بهترين كيفيت و كاربرد انتخاب كنيم.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/10/12 ساعت: ۰۹ توسط:hsh-wooden :